- Locatie
Raadzaal
- Voorzitter
- Dré Peters
Agendapunten
-
1Opening
-
2.1
Voorgesteld wordt in te stemmen met de agenda.
Bijlagen
-
2.2
Voorgesteld wordt in te stemmen met de voorraadagenda.
Bijlagen
-
3Mededelingen portefeuillehouder(s)
-
4.1
Voorgesteld wordt de besluitenlijst vast te stellen.
Bijlagen
-
4.2
De status en de wijze van afdoening van afspraken en toezeggingen worden vastgelegd en bijgehouden in iBabs. Het onderwerp ‘afspraken en toezeggingen’ staat als vast punt op de agenda van de commissies voor eventuele vragen en opmerkingen.
-
5
Voorgesteld wordt de ingekomen stukken voor kennisgeving aan te nemen. Vragen kunnen tot 24 uur na de vergadering bij de griffie worden ingediend. Beantwoording vindt binnen een week ná de commissievergadering plaats.
-
6
De commissie geeft aan of de voorstellen rijp zijn voor behandeling in de raad. Zo ja, dan geeft de commissie per agendapunt aan of het een hamerstuk of bespreekstuk is. Behandeling van deze raadsvoorstellen vindt plaats in twee termijnen.
-
6.1
Bijlagen
-
7
Behandeling van commissievoorstellen vindt plaats in één termijn.
-
7.1
Aan de commissie wordt voorgesteld:
1. Kennis te nemen van de interne documentatie rondom het Inloop/Inclusiehuis
2. kennis te nemen van de laatste stand van zaken rondom de realisatie van het Inloop/Inclusiehuis
Mogelijkheid voor vragen en opmerkingen.
Bijlagen
-
8
Rondvragen betreffen korte feitelijke vragen over een actueel onderwerp op het vakgebied van de commissie. Rondvragen in de commissie worden in beginsel mondeling behandeld (als de tijd het toelaat). Indien er geen tijd meer is voor behandeling, vindt afhandeling alsnog schriftelijk plaats. Het heeft de voorkeur om te stellen rondvragen zo mogelijk op voorhand (via de griffie) aan te leveren zodat de beantwoording kan worden voorbereid.
-
9Sluiting